В период от 3 месеца (от 1.08.2018), тече процес на технологична имплементация на новия сайт. Старата версия е достъпна на адрес: old.vfu.bg
+359 52 355 106

Гимназисти от "Джолис Академи – Университет за гимназисти" отново гостуваха на Варненския свободен университет

16 Април 2025
Варненският свободен университет „Черноризец Храбър“ отново посрещна млади и вдъхновени гости – гимназистите от "Джолис Академи – Университет за гимназисти". Това беше второто посещение на учениците в рамките на безплатната програма, която има за цел да разкрие пред младите хора възможностите на висшето образование и реализацията в различни професионални направления.

Участниците се запознаха със специалностите от Архитектурния факултет. Те имаха възможност да се включат в интерактивни демонстрации и да общуват със студенти и преподаватели. В Лабораторния комплекс по адитивни технологии и виртуална реалност учениците се запознаха с обучението по „Архитектура“, „Строителство на сгради и съоръжения“ и „Интериорен дизайн“. Чрез 3D визуализации и демонстрации с 3D принтер, младите посетители разбраха как технологиите променят света на архитектурата, строителството и дизайна. Един от най-запомнящите се моменти беше, когато една от участничките – Ния – получи свое 3D копие, изработено на място.

В Ателие "Мода" гимназистите се срещнаха със студенти и преподаватели от специалностите „Графичен дизайн“ и „Моден дизайн“. Те видяха оригинални проекти и портфолиа на студентите, както и примери за реализация още по време на обучението. В зала „Аула Минима“ учениците бяха топло посрещнати от студенти по „Хореография“, които представиха танцов флашмоб и дадоха възможност на гостите да усетят духа и енергията на тази артистична специалност.

В края на март повече от 50 гимназисти от "Джолис Академи – Университет за гимназисти" се запознаха със специалностите от Юридическия факултет.

Благодарим на партньорите от "Джолис Академи – Университет за гимназисти" за доверието и ентусиазма, с който развиват интереса на младите хора към знанието и професионалното израстване.