В период от 3 месеца (от 1.08.2018), тече процес на технологична имплементация на новия сайт. Старата версия е достъпна на адрес: old.vfu.bg
+359 52 355 106

Постоянно действащият форум "Изкуството на комуникацията" завършва 2022 г. със семинар за студенти

02 Декември 2022
При голям интерес от студенти от различни специалности завършиха ноемврийските тематични семинари, част от постоянно действащия форум "Изкуството на комуникацията", организирани от магистърска програма "Реклама и връзки с обществеността в управлението на бизнеса" към факултет "Международна икономика и администрация" на Варненския свободен университет. Едни от водещите преподаватели по брандинг, изграждане на имидж, връзки с обществеността и реклама се срещнаха с участниците в курсовете.

В началото на ноември се проведе курс на тема "Изграждане и управление на персонален и корпоративен имидж", воден от проф. д.ф.н. Милко Петров. Основни акценти в курса бяха характеристиките на персоналния и корпоративния имидж; техниките за изграждане и коригиране на имидж; неутрализиране на компромати; анализ на функционирането на най-популярни персонални, политически и корпоративни имиджи в дигитална среда.



Майсторският клас на доц. д-р Стефан Серезлиев беше посветен на бранда и брандинг мениджмънта. Той засегна връзката между емоционалния брандинг и постистината; съвременният ПР: комуникационни маркетингови комуникации - новият стар трамплин на бранда.



Проф. д.ф.н. Христо Кафтанджиев представи пред участниците темата, свързана с дигиталната реклама и дигитални маркетингови комуникации. Той проведе и практически обучения, свързани с основните характеристики на дигиталните маркетингови комуникации; изграждането на стратегии за дигитални маркетингови комуникации в бизнеса чрез традиционните медии и социалните мрежи. Представени бяха различни интеграции на дигиталните маркетингови комуникации и дигиталните маркетингови трансмедии. 



На 26 и 27 ноември 2022 г. се проведе курс на тема "Връзки с обществеността и въздействие на социални общности" при доц. д-р Георги Калагларски. Той предстови новите специфични характеристики на връзките с обществеността в бизнеса, в политическата комуникация, в държавните структури, в неправителствените организации; изграждане и управление на доверие към личности и организации; манипулация на общественото мнение; режисура на обществения скандал и неутрализиране на последствията.


Постоянно действащият форум "Изкуството на комуникацията" ще завърши изданието си за 2022 г. на 4 декември със семинар на тема "Умението да говорим пред публика" с практическа част и активното участие на студентите, участвали в курсовете.